فراخوان جشنِ رمضان

یکشنبه, 28 ارديبهشت 1399 00:00

 

 

فراخوان جشنِ رمضان

 

شش سال از اولین جشن رمضانِ خانواده‌ی سرو گذشت؛ گردهمایی بزرگی برای شادمانی کودکان و پذیرایی از خانواده‌هایی که در بیشتر روزهای سال دغدغه‌های‌شان را می‌دیدیم و در این پایکوبی نشاط‌شان را شاهد بودیم. هر سال این دورهمی با دلخوشی‌های بیشتری همراه شد تا سال گذشته که با روایتِ «یک تیر و سه نشان» به ضیافت مهربانی‌تان دعوت شدیم:

 

– شادمانی کودکان در شهر‌بازی ‌

– افطار و شام خانواده‌ها و پذیرایی از آنها ‌

– کمک هزینه‌ی تهیه‌ی سرپناهِ مناسب برای یک خانواده‌ی نیازمند که در یک گاوداری و دور از امکانات تحصیلی و اجتماعی با شرایط نامطلوبی زندگی می‌کردند. ‌

حاصل مهربانی شما کودک آن خانواده را به مدرسه فرستاد و اکنون سالِ اولِ تحصیلی را به پایان می‌رساند. مادر این کودک شاغل شد تا چرخ زندگی‌اش را با دستان خود بچرخاند و رنگ امید دیوارهای خانه‌شان را نقاشی کند. ‌

امسال اما کرونا اگرچه بساط دورهمی‌های‌مان را برچیده اما همدلی‌های‌مان را حریف نخواهد شد و ما باز هم برای جشنِ رمضانِ امسال سه دغدغه داریم:

اول: تهیه‌ی سرپناه برای مادرِ سرپرستِ خانواری که کوله‌بار دردمندی و آسیب‌های پنج فرزندِ بزرگ و کوچک را به تنهایی به دوش می‌کشد و اکنون به دلیل فقدان ودیعه‌ی مِلکی در آستانه‌ی چادر‌نشینی و فروپاشی خانواده‌اش قرار گرفته است.

دوم: تأمین ارزاق و اطعام کودکان و خانواده‌های کم‌برخوردار در روستاها و مناطق محرومِ ورامین به‌جای افطار و شام هر ساله‌ی‌مان.

سوم: نذر فرهنگی برای کودکان آسیب‌پذیر با افزودن کتاب یا اسباب‌بازی به بسته‌های حمایتی.‌

‌  برآورد مبلغِ سفره‌ی هم‌دلیِ رمضانِ امسال ٣٠ میلیون تومان است.‌

تا شما باز هم خانه‌ای بسازید؛ سایبانش همه عشق و حصارش همه تکرار صفا. ‌

آیدی تلگرام:

t.me/reza_t_ngo

تلفن: ٠٢١٣۶٢٨۴٨۵٩ ‌

شماره کارت: ۶١٠۴٣٣٧٩٧۴۵٨٩۴۴٠ به‌ نام کانون نیکوکاری سروِ امیدِ آفتاب‌‌ ‌‌

تصویرها و ویدئو مربوط به جشنِ سال گذشته و آرشیوی هستند. ‌

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *