فراخوان جذب داوطلب برای «زنگ مدرسه»

دوشنبه, 03 مرداد 1401 00:00

فراخوان جذب داوطلب برای «زنگ مدرسه»

 

ما بر این باوریم که آموزش و تحصیل حق همه‌ی کودکان است و همه‌ی کودکان می‌توانند مراحل رشد و تحصیل را به خوبی طی کنند. هر کودک، انسانی منحصربه‌فرد با توانایی‌های ویژه است و برای یادگیری، نیاز به محیط و امکانات مناسب دارد که فضاهای رسمی آموزشی موجود، قادر نیست این توانایی‌ها، نیازها و استعدادها را به درستی تشخیص دهد و امکانات لازم برای یادگیری همه‌ی کودکان را فراهم کند. با این اوصاف، بسیاری از کودکان با نیازهای ویژه از چرخه‌ی تحصیل خارج می‌شوند.

 

ما همانند سال‌های گذشته در «زنگ مدرسه»‌ی کانون سرو قصد داریم محیطی را فراهم کنیم تا کودکان از روند آموزش لذت ببرند، درک عمیق‌تر و بهتری از دروس و مدرسه داشته باشند و نیازها و شرایط ویژه‌ی آنان را در روند آموزش در نظر بگیریم. امید داریم با این کار بتوانیم از بازماندن کودکان از تحصیل جلوگیری کنیم و فرآیند آموزش آنان را هدفمندتر و کاربردی‌تر کنیم.

 

برای ادامه‌ی این راه به داوطلبانی نیاز داریم که با صبر و حوصله، توانایی تدریس برخی دروس در مقاطع اول تا دوازهم را داشته باشند و بتوانند حداقل یک روز در هفته در دفتر کانون سرو، واقع در ورامین حضور یابند یا به‌صورت آنلاین تدریس کنند.

 

لطفاً برای کسب اطلاعات بیشتر و همکاری با کانون سرو از راه‌های زیر با ما در ارتباط باشید:

 

ارسال پیام به دایرکت اینستاگرام

 

تماس با تلفن 02136284859

 

ارسال ایمیل به info@kanoonesarv.org

 

ارسال رزومه به واتساپ ۰۹۱۹۸۰۴۵۵۴۵

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *