برنامه‌های پايانی تابستان ۹۳

شنبه, 22 شهریور 1393 08:49

برنامه‌های پايانی تابستان ۹۳

امسال برای پایان تعطیلات تابستانی کودکان سرو دو برنامه پیش رو داریم: اول این که به رسم سال‏ های پیش، بچه ‏‏ها با یک سفر شاد و یک آب‏تنی مفرح از تابستان و تعطیلات خداحافظی كنند. برنامه ‏ی این سفر یک روزه عبارت است از حرکت به سمت ساحل (نمک آبرود و یا چمخاله)، همراه صبحانه، میان وعده، عصرانه و شام، و دیگر تفریحات موجود در ساحل نظیر اسب سواری و قایق سواری.

نهار و عصرانه‌ی بچه‌‏ها را افراد نیکوکار محلی به عهده گرفته ‏اند و فقط می ‏ماند مابقی موارد که البته باید هزینه‌ی بیمه‌ی مسافرتی، حمل و نقل و نجات غریق را نیز به لیست مخارج افزود.
تاریخ سفر هنوز دقیق مشخص نیست ولی به احتمال زیاد در نیمه‌‏ی اول مهر خواهد بود. (با توجه به اینکه طبق پیش بینی هواشناسی در اواسط مهر بر خلاف هفته‌ی پایانی شهریور هوا گرم و آفتابی خواهد بود)
مبلغ پیش‏ بینی شده برای سفر هر کودک *40 هزار تومان* است. تعداد کودکانی که بتوانند در این سفر شرکت کنند بستگی به میزان تامین هزینه ‏ها دارد.

برنامه‏ ی دوم- تهیه ‏ی بسته ‏های نوشت افزار، لباس، کفش و کیف مناسب مدرسه
شاید یکی از خاطرات مشترک همگی ما در دوران تحصیل، مدادها، پاک کن ‏ها و جامدادی ‏های قشنگ و فانتزی ‏ای بودند که گاه شوق استفاده از آنها، انگیزه‌ی مدرسه رفتن را دوچندان می‏ کرد. متاسفانه کودکان سرو حتی به سختی بتوانند ابتدایی ‏ترین وسایل را تهیه کنند اما به هرحال هرجور که باشد از دفترها و مدادها و خط کش‏ های دست دوم اهدایی گرفته تا کمک های اولیا مدرسه و دیگر افراد نیکوکار، وسایل ضروری مورد نیاز بچه ‏ها تامین خواهد شد ولی لذت داشتن یک پاک کن معطر یا یک جامدادی کوچک فانتزی چیزهایی است که بخشی از رویاهای کودکی را شکل می‌‏دهد و نبودش حسرت تلخی است بر دلی کوچک. از این رو امسال تصمیم گرفتیم علاوه بر تهیه ‏ی لوازم مورد نیاز بچه ها در شروع سال تحصیلی، بسته هایی کم حجم از لوازمی نسبتا فانتزی برای کودکان اول تا سوم ابتدایی تهیه کنیم.

طبق هماهنگی با تولیدکننده و تخفیف ویژه محصولات برای کودکان سرو؛
قیمت هر بسته نوشت افزار کامل معمولی *50 هزار تومان*
هزینه خرید لباس و کیف و کفش مناسب * 80 هزار تومان*
و قیمت بسته ‏های کوچک فانتزی *20 هزار تومان* برآورد شده است.

در صورت تمایل به مشارکت یا همکاری و اهدای هرگونه کمک غیرمادی از طریق تلفن ‏های زیر با ما در تماس باشید:
36255111 (کانون سرو امید آفتاب)
09192920231 (پیام صبا)

شماره حساب جهت واریز کمک‏‌های نقدی:
شماره 4884285649 حساب جام بانک ملت به نام کانون سرو امید آفتاب
شماره کارت: 6104337974589440
شماره شبا: 630120000000004884285649 IR

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *