کنسرت بازدم زندگی

سه شنبه, 08 مرداد 1392 10:19

کنسرت بازدم زندگی

کنسرت خیریه کلارینت، گیتار و پرکاشن با اجرای دست چینی از قطعات فولکلور جهانی و ساخته های امید خادم صبا و فرید حامدی و همکاری آموزشگاه زروان و کانون سرو، روز جمعه -4 مرداد 1392- ساعت 18 در سالن آموزشگاه موسیقی زروان اجرا شد.

اجرای این برنامه، بی تردید، مرهون همدلی بی شائبه آقای پارسا (مدیر آموزشگاه زروان) و همراهی پرمهر آقایان: فرید حامدی (گیتار) و محمدرضا رئیسی (پرکاشن) و برادرم-امید خادم صبا(کلارینت)- بوده است.

با وجود این که برنامه ریزی کنسرت در زمانی کمتر از یک هفته انجام شد، اما اجرای موسیقی، صمیمی، هماهنگ و بسیار دلنشین بود و گرچه فرصت برای تبلیغ بسیار کم بود، اما دوستان

مهربان زیادی چه حضوری و چه غیر حضوری از این برنامه حمایت کردند.

تمامی درآمد حاصل از این برنامه که جمعاً 3 میلیون و 170 هزار تومان بود برای کمک به تأمین هزینه های درمان دختری 19 ساله – مریم- از مددجویان تحت پوشش کانون سرو که به دلیل مشکل حاد ریوی و پیوند ریه ناموفق در شرایط بحرانی قرار دارد، هزینه شد.

هزینه کردها شامل: هزینه بیمارستان ماه پیش (593 هزارتومان)، خرید 60 عدد قرص Valgancyclovir 600 (2 میلیون و 346 هزارتومان، برای مصرف یک ماه) و خرید کپسول اکسیژن و ملزمات (258 هزارتومان) بوده است.

مریم که پس از سال‏ ها زمین گیر بودن و تنفس با دستگاه، در شهریور سال 91 با انجام عمل پیوند ریه دوباره امید به زندگی در او زنده شده بود، متأسفانه به دلیل همزمانی با تحریم دارویی، هزینه بالای داروهای بعد از پیوند و عدم امکان رسیدگی‏ های پزشکی به موقع، پیوند ریه‏ اش پس زده شد و اکنون در شرایط حاد جسمی و روحی قرار دارد.

طبق گفته پزشکان معالجِ مریم در بیمارستان امام خمینی، شرایط ایده‏ آل برای درمان مریم، بستری بودن مدام در بیمارستان و تحت مراقبت ویژه قرار داشتن و مصرف مرتب داروهای خاص است که متأسفانه به دلیل هزینه‏ های بالا و مشکلات و بیماری مادر مریم امکان ‏پذیر نیست. در حال حاضر مریم هر ماه 14 روز در بیمارستان می‏ شود و هر دو ماه نیز برای انجام بررسی وضعیت ریه‏ اش، در اتاق عمل، تحت معاینات ویژه‏ ای قرار می‏ گیرد که هزینه سنگین جداگانه‏ ای دارد. همچنین فقط هزینه قرص مورد احتیاج ماهانه‏ اش بعد از توصیه نامه بهزیستی و هلال احمر و تخفیف نهایی حداقل دو میلیون و 300 هزار تومان است.

چنانچه به هر طریقی امکان تهیه دارو، امکان تهیه دستگاه های پزشکی مورد نیاز، هماهنگی با بیمارستان برای تخفیف بیشتر یا بستری کردن رایگان، کمک به رفت و آمد مریم و مادر از ورامین به تهران، هماهنگی برای انجام آزمایش های پزشکی خارج از بیمارستان به صورت رایگان، تمایل به همکاری دارید یا مایل به پرداخت کمک نقدی هستید با شماره 2033204-0912 پیام صبا هماهنگ فرمایید. در پایان باز هم از آقایان پارسا، حامدی، رئیسی و برادرم-امید- بابت همکاری صمیمانه برای اجرای این برنامه و همه عزیزانی که به اشکال مختلف ما را حمایت کردند سپاسگزارم.

 

 

3 دیدگاه ها

  • مدیر, 23 مرداد, 1398 @ 5:35 ب.ظ پاسخ

    متن دیدگاه این مطلب

    • مدیر, 23 مرداد, 1398 @ 5:36 ب.ظ پاسخ

      پاسخ این دیدگاه

  • مدیر, 23 مرداد, 1398 @ 5:37 ب.ظ پاسخ

    متن دیدگاه دوم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *