سپاس از همه مهربانان یاریگر کانون سرو

پنج شنبه, 19 مرداد 1391 00:48

سپاس از همه مهربانان یاریگر کانون سرو

شاید درگیری‌های زندگی و یکنواختی روزمرگی‌ها و از طرفی فشردگی کارهای اجرایی کانون، مجال این را از ما بگیرد که از همه عزیزانی که بی‌توقع و پر مهر و خالصانه ما را با کمک‌های مادی و معنوی خود حمایت و به ادامه مسیر دلگرم می‌کنند سپاسگزاری‌ای در خور انجام دهیم، اما هر روز با دیدن شادی و نشاط کودکانی که تا دیروز مغموم و افسرده در کنج خانه‌های غمزده امیدی به فردایشان نبود، هزاران درود و عشق از اعماق قلب ما و کودکان، نثار دستان پرمهر این عزیزان می‌شود.

ما که فقط واسطه‌ای هستیم میان مهر شما و زندگی این کودکان، تنها می‌توانیم، لذتِ دیدنِ بالیدن و توانمند شدن آنها را به تک تک شما عزیزان حامی، که دلیل اصلی این تغییر و پویش در زندگی کودکانه‌ی آنها هستید، انتقال دهیم و از دور دستانتان را ببوسیم.

عزیزانی که هریک سرپرستی مجازی کودکی را به عهده دارند و خیال ما را از بابت آینده‌ی آنها تا حد بسیار زیادی آسوده کرده‌اند؛ چرا که به پشتوانه‌ی حمایت سرپرستشان، بیمه هستند، پایش پزشکی‌شان مرتب انجام می‌شود، در طرح آموزش، مشکلات درسی و فرهنگی و رفتاری‌شان پیگیری می‌شود و برای بهبود وضعیت تغذیه‌شان، مواد غذایی حداقلی، ماهانه دریافت می‌کنند.

داوطلبان طرح آموزش که از نقاط دور و نزدیک، در این روزهای گرم، خود را  به دفتر کانون می‌رسانند تا به کودکان، درس و عشق و زندگی و شادی بیاموزند و آنان را به تحصیل بازگردانند و به آینده امیدوارشان کنند.

عزیزانی که با حمایت‌های مادی‌شان، ما را در تأمین هزینه‌ها و مخارج کانون و طرح‌ها کمک می‌کنند و به پشتوانه کمک تک‌تک آنان می‌توانیم دلگرم‌تر فعالیت‌ها را پیگیری کنیم.

مهربانانی که با اهدای موادغذایی، نذورات، وسایل، کتاب، اسباب‌بازی و لوازم زندگی جایگاه دفتر را به عنوان مرکزی حمایتی برای خانواده‌ها محکم می‌کنند و در تعامل سازنده‌ی ما و خانواده‌ها نقش بسیار مؤثری دارند.

بزرگوارانی از قبیل پزشکان، متخصصان، هنرمندان و کارآفرینانی که زمان گرانبهای خود، تخصص و هنرشان را به طرح‌های کانون و بهبود زندگی کودکان اختصاص می‌دهند.

و دیگر عزیزانی که به شکل‌های مختلف، فعالیت‌های ما مدیون تلاش‌ها و حمایت‌های آنان است؛ چه در زمینه رفع مشکلات اداری و چه تلاش بی‌دریغشان برای ارتقای امکانات کانون.

در نهایت باز از همه دوستانی که به اشکال مختلف در کنار ما هستند و یاریگرمان، خاضعانه سپاسگزاریم و قدردان محبت یکایک آنان هستیم.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *