خبرهای نهم آبان

شنبه, 09 آبان 1394 03:20

خبرهای نهم آبان

– امروز شهریه سه کودک افغانستانی دیگر واریز شد. هنوز یازده کودک مانده اند که از تحصیل بازمانده اند و از مدارس اخراج شدند و تنها در صورت پرداخت شهریه امکان بازگشت به کلاس درس را دارند.

– خانم مهدیخانی عزیز و خانواده همسر محترمشون هزینه خرید برنج ارزاق این ماه رو به عهده گرفتند. از ایشان و مادر و پدر آقای مازیار اردکانی بسیار سپاسگزاریم و برایشان آرزوی آرامش و سلامت داریم.

یاد همکارمان آقای اردکانی گرامی. روحشان شاد

– همچنین سپاسگزاریم از خانم مهسا ضیایی عزیز که علاوه بر اینکه از این ماه هزینه بیمه بکی از کودکان را به عهده گرفتند، نذر گوسفندشان را نیز به کانون اهدا نمودند. امروز گوسفند قربانی شد و فردا بسته های گوشت بین خانواده ها توزیع خواهد شد. نذرشان قبول

– امروز طی هماهنگی های انجام شده با خانم دکتر فاوجی و خانم فرهمند، قرار شد آزمایش بچه هایی که طی مرحله اول طرح پایش سلامت، احتیاج به انجام آزمایش داشتند توسط همکاران آزمایشگاه مرزداران انجام گیرد. بعد از پایش و معاینه کلیه کودکان تحت پوشش، پرسنل آزمایشگاه مرزداران به همراه وسایل و تجهیزات لازم به مرکز پزشکی باران در ورامین خواهند آمد و نمونه گیری ها انجام و به آزمایشگاه مرزداران برای انجام تست ها منتقل خواهد شد. امیدواریم که بعد از اتمام پایش کودکان این برنامه اجرایی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *