اهدای یک وانت لوازم منزل از سوی حامیان کانون

پنج شنبه, 07 آبان 1394 23:34

اهدای یک وانت لوازم منزل از سوی حامیان کانون

امروز یک وانت لوازم منزل، اهدایی از سوی دوستان، شامل فرش، یخچال، تخت، کمد، گاز، بخاری و مقداری اسباب بازی به دفتر کانون ارسال شد تا طی هفته آینده به دست خانواده هایی برسد که مدتها است در انتظار  و در نوبت تحویل وسایل بودند.

سپاس از خانم فرزانه فرهمند که مدتی طولانی وسایل را در پارکینگ منزلشان نگهداری کردند. همچنین از خانم قربانی و همسر محترمشان سپاسگزاریم که با وجود مشکلات متعدد و فوت پدر بزرگوارشان، این مدت زحمت جمع آوری تک تک وسایل و ارسال به ورامین را  متقبل شدند و همچنین سپاس از خانم صالحی عزیز.

با وجود اینکه هنوز مشکل تهیه دفتر جدید برای کانون حل نشده است، اما دوستان طرح “آموزش” همچنان با وجود کمبود جا با پشتکار به کارشان ادامه و چند کلاس را در یک اتاق تشکیل می دهند.

هفته گذشته طبق صحبتی، قرار شده بود که آموزشگاه ابن سینا یک طبقه را در اختیار طرح “آموزش” کانون قرار دهند که متاسفانه به دلایلی این کار عملی نشد و فعلا فقط یک کلاس از آموزشگاه ابن سینا در اختیار طرح “آموزش” است که این یک کلاس و فضای محدود فعلی دفتر پاسخگوی تعداد بچه هایی که احتیاج به کمک های آموزشی دارند نیست.

ضمن سپاس از محبت های آفای سلطانیان که این مدت (نزدیک دو سال) فضای دفترشان را در اختیار کانون قرار دادند، امیدواریم بتوانیم هرچه زودتر فضای بزرگتری برای کانون تهیه کنیم که امکان اختصاص فضای آموزشی مناسب هم داشته باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *